Page 1 of 1

Onlajn igre kao društvenoznanstveni eksperiment

Posted: 20 Jul 2010, 17:11
by Izitpajn
Jedan od tvoraca Pardusa sudjelovao u znanstvenom radu o društvenoj interakciji. Hmmm, odakle mu samo podaci? :)

Z-popularni tekst, razumljiv svima:
http://www.physorg.com/news198764738.html

Čisti znanstveni rad i dodatak, koji nije literatura za pred spavanje ili u trenucima odmora:
http://www.pnas.org/content/early/2010/ ... 7.full.pdf
http://www.pnas.org/content/suppl/2010/ ... 107_SI.pdf

Pardužani trenutno raspravljaju je li u redu da budu laboratorijski štakori bez da ih itko pita i bi li trebali biti plaćeni za to :D

Ja sam se izjasnio: as a lab rat in this particular study, you help the greater good and lose absolutely nothing, except (maybe) a little bit of ego. Which most people have too much of to begin with.

Dakle, ako želite sudjelovati u društvenom eksperimentu velikih razmjera, igrajte Pardus :zubo:

Re: Onlajn igre kao društvenoznanstveni eksperiment

Posted: 21 Jul 2010, 01:44
by niniane
Izitpajn wrote:Pardužani trenutno raspravljaju je li u redu da budu laboratorijski štakori bez da ih itko pita i bi li trebali biti plaćeni za to :D
Ako su dobili povratnu info nakon eksperimenta i objašnjenje u čemu su sudjelovali, onda je ok ;)

Plaćanje - oh c`mon, ne treba im platiti :zubo:

Re: Onlajn igre kao društvenoznanstveni eksperiment

Posted: 21 Jul 2010, 07:41
by Izitpajn
Hehe, evo, netko je naknadno pronašao ovo:
How is non-personal information used?

Non-personal information is used in two ways:

* To provide you with a better site experience in the future.
* In collaboration with academic institutions, for the purpose of non-commercial, scientific research. Bayer & Szell OG ensures that full anonymity is retained in any shared data sets for all our users.