živi užas i katastrofa

Mrgudov brlog.

Moderator: Xaotix

Post Reply
User avatar
Ire
Phd In Horribleness
Posts: 6638
Joined: 04 Aug 2003, 18:51
Location: Zagreb

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by Ire »

možda bi se iz ovog svega dala izvuć neka tema za LR :D
Instant Geek. Just Add Coffee.
User avatar
SAMSUILUNOV OTAC
Autor u Smokvinom listu
Posts: 2110
Joined: 30 Dec 2005, 00:50
Location: 26. dimenzija, treća kuća desno, iza bukve

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by SAMSUILUNOV OTAC »

Ajmo sve ove postove izrezat i objavit ih u obliku eseja! :D
Kap limuna, zrno soli,
I svaka rana malo više boli.
User avatar
Nazir
Ancient
Posts: 917
Joined: 09 Aug 2006, 16:41

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by Nazir »

jbt wrote:
Ono o cemu ja govorim je sustavno pracenje te i te osobe sto je itekako moguce i radi se sa raznoraznim sumnjivcimaza sto je dana sudska dozvola.
Onaj tko bude pusten iz zatvora nije sumnjivac. Imas pravo istrazivati osobu za koju se smatra da je ukljucena u kriminalnu radnju, a ne osobu za koju se smatra da bi mogla u nekom nedefiniranom trenutku u buducnosti biti ukljucena u takvo sto. Smijem li tebe pratiti jer ces mozda ubiti nekog pedofila?
A to oko ljudkih prava na privatnost, govorimo o {pedofilima, zidovima, crncima, srbima, armencima, sudancima, iracanima, indijancima, ciganima} - dakle, sami su si krivi jer su si to navalili na vrat.
Nesto si htio reci?

Znas sta, ova tema mi vec polako ide na onu stvar i ne da mi se vise sve citat, al ti mi tako uspijes zatitrat zivac da ti se u biti divim jer to skoro nitko ne uspijeva.

Prvi quote - na osnovu cega bi ti sad mene iso pratit da ja ne bi kakti ubio nekog pedofila? Ja sam najnormalniji gradanin koji nit ima dosje nit je platio kaznu za parkiranje. Tip koji je odsjedio u zatvoru 5 godina jer je silovao nekoliko djece od 10 godina i nize je dakle po tebi potpuno ravan meni ako odsjedi pet godina? Jesi cuo za rijec prevencija U ZDRAVOM SMISLU RIJECI???!!! Jest da zatvor sluzi kakti "brisanju" tog nekog "duga", ali govori se o vrsti problema koja se ponavlja bez obzira kolko on odsjedio. Ako on zna da ce ga se pratit jos bar neko vrijeme sigurno mu nece past na pamet radit opet takva (da ne kazem sta).

Drugi quote - ista stvar ko gore. Ko je tu uopce spomenuo zidova ili cigana? Covjek je covjek i fucka mi se zivo koje je narodnosti ili rase ako je normalan i dobar. I naravno da nitko nema pravo narusavati nikakvu njihovu privatnost ili pravo na normalan privatan zivot opcenito i tu nemas sto dodavat. OVDJE SE GOVORI O PEDOFILIMA!!!!

Molim te, prestani vadit svaku recenicu iz konteksta jer se tako rasprava moze nastavit u nedogled i rasprava ima smisla samo radi rasprave, a ne radi nekog smislenog zakljucka, iliti - ne vodi nicemu. I stvarno ne vidim nista koristi u ovom mojem postu da je nesto pametno receno osim toga sto si mi digo zivac jer uporno izvrces moje rijeci pa iz ciste provokacije moram odgovorit (a opet napominjem, to stvarno nije lako za ucinit). Ajd bok.

SAMSUILUNOV OTAC wrote:Ajmo sve ove postove izrezat i objavit ih u obliku eseja! :D
Posaljite mi autorski primjerak cist da ga mogu onako ritualno spalit i zaboravit :zubo:
User avatar
SAMSUILUNOV OTAC
Autor u Smokvinom listu
Posts: 2110
Joined: 30 Dec 2005, 00:50
Location: 26. dimenzija, treća kuća desno, iza bukve

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by SAMSUILUNOV OTAC »

Nazir wrote:Ja sam najnormalniji gradanin koji nit ima dosje nit je platio kaznu za parkiranje. Tip koji je odsjedio u zatvoru 5 godina jer je silovao nekoliko djece od 10 godina i nize je dakle po tebi potpuno ravan meni ako odsjedi pet godina?
(slijedi sarkazam)
Je tebi, ali nije npr. trudnoj ženi jer će na osnovu pravne države i građanske ravnopravnosti koju toliko zazivaju ovdje, prije dobiti posao nego ona. U odnosu na trudnu ženu, pedofil koji je "vratio dug društvu" je vrijedniji, jer on ne može ostati trudan. Dobro, možda će se kasnije malo "igrati" s produktom njene trudnoće, ali hej, čovjek zabije ekser s dva udarca čekićem! Koja žena to može? A ako opet zastrani, još jednom će vratiti dug društvu i svi sretni i zadovoljni. A silovano dijete? Ah, screw him, ima djece na bacanje!

Molio bih da se utopijski pojmovi kao "pravna država" i "ravnopravnost" ovdje ne spminju, jer govorimo o realnim stvarima.
Kap limuna, zrno soli,
I svaka rana malo više boli.
User avatar
Belzebubbles
Ancient
Posts: 840
Joined: 16 Feb 2007, 00:52
Location: zgri

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by Belzebubbles »

niniane wrote:Gdje to ja točno djecu potičem na samoubojstvo?!...
Ne mogu vjerovati da ovako nešto uopće čitam na ovom forumu!

I iskreno, ja OSOBNO kao osoba koja ima svoje STAVOVE imam pravo reći da je ZA MENE i nikakav život bolji nego polu-život kAO POSLJEDICA SEKSUALNOG ZLOSTAVLJANJA U DJETINJSTVU! Jel ovakva formulacija ok?!
Opet ću citirati onaj stariji dio...
niniane wrote:Pa jebote, bolje ubij čovjeka nego ga tako uništi i ostavi ga da cijeli svoj (polu)život živi traumatiziran i psihički ozlijeđen!
Analizirati ću ovu rečenicu sa stajališta jednog zlostavljanog djeteta. Dakle, čitam gornje retke...
Počinjemo sa time da sam silovan. Tu dolaziš ti i kažeš mi da mi je život bezvrijedan (poluživot - sic!), ja sam, znači najobičniji kripl (traumatiziran i psihički ozlijeđen). Bilo bi bolje da su me ubili. Ergo, đe je tatina dvocijevka...
Ja JESAM karikirao - namjerno. Činjenice stoje - silovano dijete je manje vrijedno i bilo bi mu bolje da je ubijen. Ja to nikada ne bih rekao jednom traumatiziranom djetetu, to baš i nema nekog smisla (mislim, ukoliko ŽELITE reintegrirati tu djecu).

Siže: nisu manje vrijedni i živi su. Postoje puno gore stvari koje im se mogu dogoditi (a prepuštam to vašoj mašti) i nitko im ne smije govoriti da bi bilo bolje da su mrtvi. Nitko. Bez obzira što vi mislili o njima ili ljudima koji su im to učinili [zabavna paralela - Adolf je smatrao da je retardiranima bolje da ne žive, jer kao pate i slične stvari. Ne mogu se sjetiti što su im točno radili, ali su uglavnom poslužili kao vježba za kasniju Zyklon B industriju (mislim da su tada još isprobavali kamione sa "pogrešno" spojenim ispuhom, ne povlačite me za riječ, to sam već pomalo i zaboravio...)]
niniane wrote:I na kraju, kad u novinama vidite naslov "75-godišnjak silovao 10-mjesečnu bebu" ili tako nešto, zar ga ne poželite strpati ravno u pakao?!
Pakao je snažna riječ.

jbt wrote:
Baš me zanima kako bi stvar izgledala da se kao jedna od kaznenih mjera vrati teška robija, tj. vraćanje duga državi radom. Uz to , odmah bi se riješio problem nedostatka radne snage za teške fizičke poslove.
Pitaj Amere. Njima bas i ne funkcionira.
Ustvari, ja sam cijeli za ovu ideju. Stalno mi se u glavi vrte romantične slike zatvorenika koji pošteno šljakaju, uče se normama i tako to, dobivaju plaću za to, uzgajaju si hranu... Samoodrživi zatvorski sustav... Ali! Strukturna nezaposlenost udara kao luda, teško bi to bilo izvesti...

SAMSUILUNOV OTAC wrote:
SAMSUILUNOV OTAC wrote:Jbt, bi li ti svoje dijete ostavio samo u kući s osuđenim pedofilom za kojega znaš da je "vratio svoj dug društvu"?
Belzebubbles wrote:Neka mi jbt oprosti što odgovoram umjesto njega, ali mislim da ti ovdje ustvari daješ još jedan argument u njegovu korist. On te isto tako može pitati: "A, bi li ti ostavio svoje dijete u sobi sa psihopatom-sociopatom-ubojicom-iz-sleš-horora koji je odslužio kaznu?"
Bojim se da nismo na istoj frekvenciji. Ovo moje nije nikakav argument ( :scratch: ), nego jednostavno pitanje, na koje želim jednostavan odgovor. Ako "da", zašto da, ako "ne", zašto ne. Ništa više i ništa manje.
Evo, recimo moj odgovor na to pitanje je: Ne, ne bih ostavio svoje dijete samo u kući s osuđenim pedofilom za kojega znam da je "vratio dug društvu". Razlog: jer mu ne vjerujem.Točka.
Evo da odgovorim i na tvoje pitanje, koje je jako smiješna karikatura mog pitanja: Ne, ne bih ostavio svoje dijete u sobi sa psihopatom-sociopatom-ubojicom-iz-sleš-horora koji je odslužio kaznu. Razlog: jer mu ne vjerujem.
Zašto mu (po meni) poklanjaš argument?
Govorilo se o tome kako nitko ne želi ostavljati djecu sa tim oslobođenim pedofilima, jerbo su manijaci, neizlječivi, spodobe, ne-ljudi, i slične poruke mira i tolerancije... E... Ja se tu pitam, koji je smisao tvog pitanja? Možda se radi o poruci: nije mudro ostavljati djecu sa ljudima koji joj vole činiti zlo?
To je apsurdno pitanje.
Prilazim ti, i uz smiješak pitam: "Želiš li da ti zabijem u oko ovaj nož od trideset i dva centimetra, a izrađen od prekrasnog nehrđajućeg čelika?"
Odgovor? Ima li smisla odgovarati?
Tvoje pitanje je po smislu isto ovoj karikaturi sa nožem. Ne želim! Zašto ne želiš? Jerbo će mi pedofili dovatit malog! Ono što ja (bezuspješno) crtam jest to da bi tvojem malom isto tako naudio i slešer iz muviza, čime je cijelo to pitanje ne-argument, ustvari besmisleni apsurd relevantan u diskursu negdje kao opservacija: danas je padala kiša.
SAMSULINOV OTAC wrote:Prije nego odgovorim zašto ne vjerujem tim ljudima (kad to očito nije jasno svima ovdje), napisat ću još jednu stvar. Ono što mi u ovoj raspravi ne paše je to što se uporno pokušava generalizirati neke stvari i trpati ih u isti koš. Recimo, tvoje pitanje, Belzebbubles, o sociopatima iz sleš horora je jedna takva generalizacija. Ja ni u jednom svome postu nisam govorio o ubojicama, kradljivcima, psihopatima i ostalim -patima i -manijacima, niti me oni trenutno zanimaju.
Govorio sam jedino o pedofilima i ako već misliš debatirati sa mnom, onda se ograniči na njih.
Vidiš, ja bih se ograničio u raspravi, ali znaš - bojim se da ne postanem ograničen.

Generalizacija?
Zar je usporedba sinonim za generalizaciju? Ja uspoređujem. Uspoređujem kriminalni aspekt društva i njegovo reguliranje. Zakon također uspoređuje. On to mora činiti (takorekuć - rangirati zločine) kako bi svi dobili "fer" kaznu.
Zato "generaliziram". Žao mi je što ti to smeta, ali dojma sam da je tako nešto nužno. Ne možemo jedan problem promatrati poput kratkovidnih osmatrača. Nejde to. Problem se uvijek gleda u cjelini - nužna je široka slika.

Zato pri promatranju pedofilije kao pojave, moramo u obzir uzeti i ostale kriminalne pojave, načine sankcioniranja, itd. Da ne generaliziramo, doveli bi se u opasnost drakonskih kazni rezerviranih za neke izolirane [društveno... najnepoćudnije (najnepoćudnije! lol samome sebi] pojave.

Zašto se kaže da je pravda slijepa? Što to vama kao "pravednim sucima" društva znači?
User avatar
Belzebubbles
Ancient
Posts: 840
Joined: 16 Feb 2007, 00:52
Location: zgri

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by Belzebubbles »

Nisam vidio dva zadnja posta................e............
Molio bih da se utopijski pojmovi kao "pravna država" i "ravnopravnost" ovdje ne spminju, jer govorimo o realnim stvarima.
Niti vrijednost tvojeg života nije realna stvar.
User avatar
Belzebubbles
Ancient
Posts: 840
Joined: 16 Feb 2007, 00:52
Location: zgri

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by Belzebubbles »

Nazir wrote:Drugi quote - ista stvar ko gore. Ko je tu uopce spomenuo zidova ili cigana? Covjek je covjek i fucka mi se zivo koje je narodnosti ili rase ako je normalan i dobar.
Pa, čovječe o tome se cijelo vrijeme i priča!!! Kako definirati normalno, kako definirati dobro????

Relativnost, boga mu izraelskoga, RELATIVNOST! Židovi su prije pedeset godina bili ZLO! Zlo koje treba satrti.
Danas nisu................


..................

ah
User avatar
SAMSUILUNOV OTAC
Autor u Smokvinom listu
Posts: 2110
Joined: 30 Dec 2005, 00:50
Location: 26. dimenzija, treća kuća desno, iza bukve

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by SAMSUILUNOV OTAC »

Ajmo dječico opet ispočetka. :bilo:

Pitao sam kako to pedofil vrati "dug društvu" tako što odleži x godina u zatvoru. Odgovor je summa summarum bio jer je tako uredila pravna država i tako nalažu načela ravnopravnosti građana. Čovjek počini zlo, izdrži kaznu i rehabilitiran je, što će reći, gleda se kao da nikada ništa nije učinio. Pravno gledajući, tu se ništa ne može kritizirati.
Onda sam postavio pitanje biste li hjteli ostaviti vlastito dijete samo u sobi s osuđenim pedofilom koji je odležao kaznu za pedofiliju. Odgovor je bio - ne.

Sad postavljam pitanje - ako je čovjek rehabilitiran i ravnopravan je svim ostalim građanima ove države, što njemu osobno znači ta ravnopravnost ako se nitko ne usudi ostaviti svoje dijete u njegovoj blizini, unatoč tome što je rehabilitiran?
Kako itko može postati normalan ravnopravan član zajednice ako ga se ostali članovi zajednice boje?

Bi li bilo pravedno uskratiti ljudima znanje? Da li to znači da bi trebalo zabraniti novinarima da uopće pišu o pedofilima, pa ako nitko ne zna tko je bio pedofil, nitko ga se neće ni bojati jednom kad izađe iz zatvora? Ili su ljudi previše sumnjičavi prema takvim osobama? ili nešto treće?
Svi znamo kako funkcionira pravo i svi znamo o sljepoći pravde. Mene ovdje zanimaju osobni stavovi, a sve što mogu pročitati je zakon ovo, zakon ono, Židovi, Hitler i sl.
Pusti Židove i Hitlera nek trče po vječnim lovištima, a zakoni se ionako neprestano mijenjaju.
Kap limuna, zrno soli,
I svaka rana malo više boli.
User avatar
uglib
Ancient
Posts: 501
Joined: 11 Sep 2006, 12:18

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by uglib »

Toliko ste se raspisali na ovoj temi da ne stignem čitati.
niniane je napisao/la:Pa jebote, bolje ubij čovjeka nego ga tako uništi i ostavi ga da cijeli svoj (polu)život živi traumatiziran i psihički ozlijeđen!
Belzebubbles wrote:Analizirati ću ovu rečenicu sa stajališta jednog zlostavljanog djeteta. Dakle, čitam gornje retke...
Počinjemo sa time da sam silovan. Tu dolaziš ti i kažeš mi da mi je život bezvrijedan (poluživot - sic!), ja sam, znači najobičniji kripl (traumatiziran i psihički ozlijeđen). Bilo bi bolje da su me ubili. Ergo, đe je tatina dvocijevka...
Ja JESAM karikirao - namjerno. Činjenice stoje - silovano dijete je manje vrijedno i bilo bi mu bolje da je ubijen. Ja to nikada ne bih rekao jednom traumatiziranom djetetu, to baš i nema nekog smisla (mislim, ukoliko ŽELITE reintegrirati tu djecu).

Siže: nisu manje vrijedni i živi su. Postoje puno gore stvari koje im se mogu dogoditi (a prepuštam to vašoj mašti) i nitko im ne smije govoriti da bi bilo bolje da su mrtvi. Nitko. Bez obzira što vi mislili o njima ili ljudima koji su im to učinili [zabavna paralela - Adolf je smatrao da je retardiranima bolje da ne žive, jer kao pate i slične stvari. Ne mogu se sjetiti što su im točno radili, ali su uglavnom poslužili kao vježba za kasniju Zyklon B industriju (mislim da su tada još isprobavali kamione sa "pogrešno" spojenim ispuhom, ne povlačite me za riječ, to sam već pomalo i zaboravio...)]
Ovo ti je zaista banalno i nije mi jasno zašto si toliko zapeo za tu Ninianinu rečenicu kad je u njoj sve kristolno jasno i apsolutno ništa ne upućuje na to da bi osobu ili dijete koja je bila seksualno traumatizirana trebalo ubiti, a kamo li je navoditi da si sama presudi i liši se muke od života.

Sve što je htjela reći i što je vrlo jasno napisala; barem sam ja tako shvatila, a brijem da sam osoba koja je u stanju razumjeti ono što čita ako je pravilno napisano, također da je i Ninianina razina pismenog izražavanja vrlo visoko; je sljedeće - da osoba koja je seksualno zlostavljala (silovala) dijete tom djetetu je u tolikoj mjeri uništila život da ga je podjednako tako mogla i ubiti, zločin bi bio tek mrvicu veći, samo za ono fizičko uzimanje života.

Niniane nigdje nije navela da je život traumatizirane osobe (djeteta) manje vrijedan, ponajmanje bezvrijedan; ali ne moramo biti nobelovci s područja psihologije da bismo shvatili da je život tog djeteta uništen, da je ono na neki način iznutra mrtvo iako diše, hoda, govori, jede... da to dijete užasno pati, onako kako nijedno dijete ne bi smjelo patiti, da osim što je fizički i psihički povrijeđeno, osjeća krivnju jer pedofili uvijek operiraju na tako podmukao način da djeca misle kako su sama kriva za ono što im se dogodilo, a pritom još osjećaju sram, čak i mala djeca koja nisu u potpunosti svjesna što im se je zapravo dogodilo, ali zbog rečenice kojom se pedofili rado služe - to je naša mala tajna ili zbog ucjene kojoj su podvrgnuti - nemoj da ti to doznaju roditelji jer ti si kriv/a, pa će to još i oni kazniti, shvaćaju da su uvučeni u nešto što nije u redu i o čemu je bolje šutjeti.

Pokušaj zamisliti kroz kakav pakao to dijete prolazi, pa zar onda onaj koji ga je gurnuo u njega zaslužuje bolje?
Zar bismo prema jednom takvom koji nema milosti za tuđi život, koji je misleći samo na vlastitu nasladu ukrao nečije djetinjstvo i emocionalno ga osakatio možda za cijeli život, zar prema takvom trebamo biti milostivi i voditi račanu o njegovim ljudskim pravima, a on je zadovoljio svoje prljave strasti ne vodeći računa o pravima djeteta.

Stavi na jednu pliticu vage privatnost i ljudska prava pedofila koji se ne zadovoljava samo gledanjem već bi i nešto više, a na drugu stavi prava djeteta. Što vrijedi više?

Iskreno rečeno, ne mogu, a da se ne zapitam, koliko ima ljudskoga u osobi koja je sposobna na takav način nauditi djetetu? I sasvim je nevažno ima li to dijete 10 mjeseci, 3, 6, 8, 12 ili 14 i više godina.
Zapravo, nevažno je radi li se o djetetu, muškarcu ili ženi. Nitko nema pravo na takav način uspostavljati kontrolu nad drugom osoba, ispoljavati nad njom svoju vlast jer silovanje nije ništa drugo nego uspostava vlasti nad nekim, a ujedno i ponižavanje. To nije nešto što će se zaboraviti kad zacijele fizičke ozljede. Odrasloj osobi se je teško nositi s posljedicama silovanja, uspostaviti normalan emocionalan odnos s nekim, imati nakon toga normalan seksualni život , osloboditi se noćnih mora...

Djetetu je puno teže. I još je dobro ako roditelji na vrijeme primijete da nešto nije u redu i pravilno reagiraju. Ponekad ni to nije dovoljno, ni najbolji psihijatri i psiholozi nisu u mogućnosti vratiti to dijete u život.
Ima mnogo ljudi koji su kao djeca bili seksualno zlostavljani, a nikada se nikome nisu povjerili, a kamoli išli kod psihologa. Kod nas je, nažalost, još uvijek snažna predrasuda da si lud ako ideš kod psihologa. Malo ih je koji se mogu iščupati sami, većina ih ima nisko samopouzdanje, naginju autodestruktivnosti - narkomanija, alkoholizam, promiskuitet... nisu u stanju ostvariti normalnu vezu, u njoj su ili zlostavljači ili žrtve; nemaju kontrolu nad svojim životom i to pokušavaju nadoknaditi kontrolirajući nekog drugog, nad nekim drugim zadobiti kakvu takvu vlast, a to je najlakše ostvariti nad onima koji imaju najmanje mogućnosti suprotstaviti se, djecom i životinjama.

Nije pedofilija samo čežnja za baršunastom dječjom kožom i nevinošću, to je čežnja za manipulacijom.

Naposlijetku bih se vratila na početak teme, djecu koja se iživljavaju na životinjama.
Ne možemo reći da su djeca takva, okrutna. Nijedno dijete nije rođeno s takvom vrstom okrutnosti. Negdje se je moralo tome naučiti, vidjeti... Takve stvari neće raditi djeca koja su odrastala uz životinje i koju su roditelji od malena učili da se životinji ne smije nanositi bol, da ona nije plišana igračka i da zaslužuje poštovanje. Takvo dijete neće takvu okrutnost pobrati niti iz crtića, niti iz bilo čega. Ali dijete čiji otac šuta mačke nogama, u čijem je dvorištu pas na kratkom lancu kojem se nitko ne sjeti vode donjeti i koji se sav prigne kad vidi gazdu jer ne zna kakve je ovaj volje i čime će mlatnuti, ili dijete kojem roditelji nabave štenca za kojeg se nitko pošteno ne brine, a kad krenu na more, samo ga ostave negdje na cesti, obično u mom kvartu - takvo dijete ne doživljava životinju kao živo biće. Doživljava je kao stvar s kojom može raditi što god hoće.
Ako je pritom dijete, koje nema pozitivan odnos prema životinjama, puno bijesa kojem uzrok može biti bilo što, od roditeljskog zanemarivanja (tu ne mislim na zadovoljenje materijalnih potreba već neimanje vremena za kvalitetno druženje s djetetom i zanemarivanje njegovih osjećaja) pa do zlostavljanja od strane roditelja, druge djece, nekog trećeg, moguće i nekog pedofila - eto skakanja po glavi mrtve mačke, što je još i dobro kakvih sve užasa ima.

Kad govorimo o dječjoj okrutnosti, ona se prvenstveno odnosi na njihovu iskrenost. Oni će vam bez pardona reći da imate podbradak kao krava, da ste stari kao biblija, da vam smrdi iz usta, da ste debeli, da vam je ružna nova frizura... To stagnira, barem prema starijim osobama, kad ih podučimo da nije pristojno uvijek biti iskren ili kad se zbog iskrenosti nađu u neugodnoj situaciji jer su uvrijedili strica, baku itd., ali prema vršnjacima će ta okrutnost još dugo biti na snazi, osim ako si ne date puno truda, pa naučite dijete da se nije lijepo rugati i isticati tuđe nedostatke, a to je opet dvosjekli mač i tako pristojno i dobro, lako postane predmet zabadanja.
plavuše i vjernice definitivno bolje prolaze u životu, njih drugi čupaju iz govana
(J. Blažić)
Krvoje
Jedi Master
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2006, 19:00

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by Krvoje »

uglib wrote:Kad govorimo o dječjoj okrutnosti, ona se prvenstveno odnosi na njihovu iskrenost. Oni će vam bez pardona reći da imate podbradak kao krava, da ste stari kao biblija, da vam smrdi iz usta, da ste debeli, da vam je ružna nova frizura... To stagnira, barem prema starijim osobama, kad ih podučimo da nije pristojno uvijek biti iskren ili kad se zbog iskrenosti nađu u neugodnoj situaciji jer su uvrijedili strica, baku itd., ali prema vršnjacima će ta okrutnost još dugo biti na snazi, osim ako si ne date puno truda, pa naučite dijete da se nije lijepo rugati i isticati tuđe nedostatke, a to je opet dvosjekli mač i tako pristojno i dobro, lako postane predmet zabadanja.
Ne bih se složio s ovom kategorizacijom, skroz. Djeca (baš zbog te "iskrenosti", tj. nedostatka inhibicija pristojnosti) mogu biti i te kakvi sadisti i zlostavljači. A u slučaju isticanja tuđih nedostataka, obično to rade iz "zlobe". Osobno mislim da je tu problem u odgoju, kakvi starci, takvo dijete, a odrasle ljude baš ne možeš preodgojit'...

A za pedofile mi se, koliko god bilo barbarski i nametnuto, kastracija čini kao najbolje rješenje, čisto preventive zbog. Također, ono sa slonom/nosorogom/tapirom, čim li, se čini kao dobra ideja, ali već zadire u metafiziku :) A na kraju mislim da je bitnije pružit pomoć zlostavljanoj djeci, da što prije dođu k sebi.
-Bllaa!-
Yama yo, yama yo
Yama yo, yama yo
Yama wa ikite iru!
User avatar
uglib
Ancient
Posts: 501
Joined: 11 Sep 2006, 12:18

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by uglib »

Belzebubbles wrote:
Nazir wrote:Drugi quote - ista stvar ko gore. Ko je tu uopce spomenuo zidova ili cigana? Covjek je covjek i fucka mi se zivo koje je narodnosti ili rase ako je normalan i dobar.
Pa, čovječe o tome se cijelo vrijeme i priča!!! Kako definirati normalno, kako definirati dobro????

Relativnost, boga mu izraelskoga, RELATIVNOST! Židovi su prije pedeset godina bili ZLO! Zlo koje treba satrti.
Danas nisu................



..................

ah
Dobro je vrlo jednostavno definirati, barem kad je odnos prema drugim ljudima u pitanju. Manje više je sve sadržano u 10 Božjih zapovijedi. Nisam neka vjernica, ali tu se nema što prigovoriti.

Poštuj oca i majku da dugo živiš i dobro ti bude na zemlji.
Ovome je prije nekih 2o godina dodano: roditelji poštujte djecu, pa bi se to trebalo odnositi i na druge ljude, isto vrijedi i za djecu, poštuj strarije. U svakom slučaju, poštovanje prije svega i prema svakome.

Ne ubij!

Ne sagriješi bludno!
(U to se ne ubraja bračno bludničenje, a po meni ni svako drugo bludničenje između ravnopravnih partnera ako nisu u vezi tj. sjede na dva stolca. Odnos između djeteta i odrasle osobe ne može biti ravnopravan, samim tim ni dobar)

Ne ukradi!

Ne reci lažna svjedočanstva na bližnjega svoga!

Ne poželi žene ni muža bližnjega svoga!

Ne poželi nikakve stvari bližnjega svoga!


Ovo ćeš naći u svakoj religiji, u ovom ili onom obliku.
Dobro nije posve relativan pojam. Neke vrijednosti su nepromjenjive.

Druga je stvar što u nekim vremenima, društvima itd. ljudima nisu smatrani robovi, žene, djeca...
Ali mi nismo robovlasničko društvo, a djeca i žene se također priznaju kao ljudi. Neki se zalažu za to da se embrio prizna živo ljudsko biće i zauzimaju za njegova prava, pa bi onda zaista bilo licemjerno ne poštivati rođeno dijete i njegova prava. (O licemjerju Crkve neki drugi put i na nekoj drugoj temi.)

Što je još dobro, također je vrlo lijepo navedeno u deklaracijama UN-a o pravima čovjeka i pravima djeteta. Mislim da tu nema ničega što bismo mogli smatrati određenim, relatvnim dobrom, prilagođenom određenom društvu. Ako je negdje i nekome korisno i dobro djecu nafilati drogom, dati im oružje u ruke i poslati ih u rat, ono iskonsko ljudsko u nama, to ne bi smjelo prihvatiti kao dobro niti pronalaziti opravdanja u ime bilo čega, ponajmanje domovine.

Ako je negdje posve normalno da odrasli muškarci seksualno iskorištavaju dvaneaestogodišnje dječake i da se djevojčice s dvanaest godina udaju, nitko iskren ne može reći da je to dobro za tu djecu. Većina država u kojima ima takvih običaja, zakonom ih brani, ali ih uglavnom tolerira. Možda bismo tamo trebali preseliti pedofile, njima bi to bio raj, a naša bi djeca na sigurnom. Joj, grozim se same sebe. :x

I da se dotaknem Židova koje tako uporno guraš u ovu temu i holokaust uspoređuješ sa pedofilijom.

Povući ću paralelu između nacističke Njemačke i pedofil.

Njemačka je iz Prvog svjetskog rata izašla poražena i ponižena, judi i gospodarstvo iscrpljeni. Nametnuto joj je otplaćivanje enormno visokih ratnih odšteta i ne posve opravdanih, uglavnom Velikoj Britaniji. Ljudi to znaju, vodstvo zemlje zna, ali nemoćni su jer su poraženi. Ako ne pristanu na mirovne uvjete, bit će izolirani, možda i izloženi novom ratu. Velika Britanija osim što guta ogromne količine novca, koči i gospodarski razvoj, ucjenjuje države koje se oglušuju na njene direktive, npr. Francusku.
U zemlji vlada nezaposlenost i siromaštvo, inflacija divlja, beznađe zajedno s njom. Ti ljudi s pravom osjećaju da je cijeli svijet protiv njim, da su iskorišteni i prevareni, oplačkani. Treba im krivac, netko nad kim će se iskaliti kad već ne mogu na Velikoj Britaniji i Liki naroda.
Odjednom se pojavi neki smješni čovječulajk i govori ljudima da imaju pravu biti bijesni, da nisu ništa gori od ostalih, čak bolji. Podiže njihov ponos s poda, vraća im nacionalno dostojanstvo, potiče zanos, više se ne moraju sramiti što su Njemci, i ono najvažnije, daj čovječuljak sa smiješnim brkovima im daruje vjeru u budućnost, vjeru u socijalizam, društvenu pravednost, a ujedno im pokazuje na dostupnog krivca, Židove od kojih su se neki zahvaljujući inflaciji obogatili dok su oni propadali. Nema veze što nisu svi bogati. Na početku možda i nije postojao plan za konačno rješenje, oni su trebali prije svega poslužiti kao sredstvo podizanja samopouzdanja njemačkog naroda, a to je najlakše postići tako da se drugi prikažu pokvarenima, zlima, ružnima, smrdljivima... Kad se je jednom pokrenuo taj val mržnje nije ga bilo lako zaustaviti, a nikome nije bilo ni u cilju jer glavni grijeh Židova nije bio židovstvo već imovina onih koji su je imali, pa su stoga morali stradati i oni koji je nisu imali. Nisu mogli čitavu stvar prikazati kao običan grabež. Trebalo je smisliti neki viši cilj, a s njim je došlo i konačno rješenje.

U tom najvećem masovnom zanosu hajke na Židove, u ludilu Kristalne noći, nisu svi Njemci smatrali da je dobro razbijati židovske dućane, tući i ubijati židove, goniti ih iz njihovih domova, oduzimati im građanska prava, žigosati ih... Bilo je onih koji su u početku stali uz nacionalsocijalističku partiju, a tada su, uvidjevši kamo to vodi, da to ne može biti dobro, vraćali partijske knjižice i snosili posljedice, među njima i filozof Heideger koji je zbog svoje kratke naci prošlosti snosio duple posljedice. Onda se netko čudi zašto je Grass prešuti svoju SS prošlost.

Mnogo više je bilo onih koji nisu poduzimali ništa iako su znali da to nije dobro jer to za njih osobno ne bi bilo dobro. Lakše je bilo šutjeti, ne obazirati se, zatvarati oči. I kada su nakon Drugog sv. rata tvrdili da ništa nisu znali, to je za povjerovati. U ljudskoj je prirodi da ne željeti znati ono što se teško podnosi, ono što opterećuje savjest, a ne možeš ništa poduzeti bez da riskiraš.

Pedofil je na neki način popu naci Njemačke. Obično se u djetinjstvu dogodi seksualno zlostavljanje, jednokratno ili višekratno, ponekad je dijete uvučeno u odnos koji traje godinama. Ponekad ga zlostavlja bliska osoba, čak otac ili majka, ima i toga. Nisu pedofili isključivo muškarci. Dijete možda isprva ne shvaća igru, ali osjeća da nešto nije u redu. Srami se, osjeća krivim, poniženo je, muči u sebi. Nikome se ne usuđuje ništa reći, boji se da mu neće vjerovati, da će biti kažnjeno. Drugi roditelj ili oba ako je zlostavljač netko drugi, ne znaju ništa. Ponekad možda primijete da neke sumnjive tragove, možda da se dijete ponaša drugačije, krv na donjem rublju, sasušenu spermu, ogrebotine... Možda i posumnjaju, ali brzo odbace sumnje pogotovo ako je sumnjivac drugi roditelj.
Preteško je to da bi se povjerovalo. Ako dijete ništa ne govori, valjda je sve u redu.

Bez obzira je li se radilo o grubom silovanju koje se zbilo samo jednom ili o perfidnom uvlačenju djeteta u vezu koja počinje kao prijateljstvo i bezazlena igra i ne mora čak ni otići dalje od diranja, je li se radilo samo o tome da se dijete gleda stričeka kako se samozadovoljava i za to dobije sladoled ili je pak postepeno došlo do toga da dijete samo pristaje na seksualni odnos jer se boji reći ne ili je kod njega stvoren osjećaj ugode kojem se ne zna suprotstaviti iako osjeća da je to što radi loše; to dijete je povrijeđeno na najgori mogući način.

Njegov daljni život je pakao. Ne usudi se govoriti i u sebi akumuluira bijes prema svojem zlostavljaču kojeg ni ne doživljava kao zlostavljača ako je bilo uvučeno u dugotrajnu vezu i ako se je s njim nježno postupalo, već kao jedinu osobu do koje mu je stalo i ne shvaća zašto ga je sad kad su mu počele nicati dlake ili rasti sise ta osoba odbacila. Kako god bilo, povrijeđeno je. Kreću svi mogući devijantni oblici ponašanja, a ko i izostanu, dijete se dinsta u sebi. Na prvi pogled se može činiti da je sve u redu, pkoluje se, zaposli, ruži s ekipom, ima veze, no vječito nesiguran, čak i kad se čini da zrači samopouzdanjem. Teško je uočiti emocionalnu nezrelost, ona se očituje u dugim vezama, lošim brakovima, u tome što postaje zlostavljač ili žrtva.
I onda se nešto dogodi, to dijete tako nevino i čisto, tako prostodušno, nježno; dijete kakvo je bio i on prije nego je došao netko i ukaljao ga; stvoreno da ga se voli i štiti. Vjerujem da tako to počinje i stvari izmiču kontroli.
Kakav god mu bio način, grub ili sofisticiran, u tom trenutku pedofil se od Židova pretvara u Hitlera, a oni koji ne žele znati i odbacuju sumnje su Nijemci u sramotnim godinama povijesti.

Ja svejedno ne nalazim opravdanje za tog pedofila koji je u duši ranjeno dijete. On je ipak odrasla osoba i morao bi znati da ta njegova nježnost i ljubav nisu dobri za dijete, osobito ne silovanje. Morao bi potražiti pomoć, a ne potajno gledati dječju pornografiju, sliniti za klincima na plaži ili kraj igrališta. Morao bi smoći snage i maknuti se od onoga što ga dovodi u napast, a ne podgrijavati svoju maštu.
Ljudi smo, nismo životinje koje se povode za nagonima, imamo sposobnost kontrolirati ih. Nismo mužjaci i ženke kojima je došlo vrijeme parenja. Da smo životinje, ne bismo se mogli oduprijeti nagonu, ali životinjski nagon odabire spolno zrelog partnera, a ne mladunče. Ako je suditi po tome, pedofil je ispod životinje.
plavuše i vjernice definitivno bolje prolaze u životu, njih drugi čupaju iz govana
(J. Blažić)
User avatar
uglib
Ancient
Posts: 501
Joined: 11 Sep 2006, 12:18

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by uglib »

Krvoje wrote:Ne bih se složio s ovom kategorizacijom, skroz. Djeca (baš zbog te "iskrenosti", tj. nedostatka inhibicija pristojnosti) mogu biti i te kakvi sadisti i zlostavljači. A u slučaju isticanja tuđih nedostataka, obično to rade iz "zlobe". Osobno mislim da je tu problem u odgoju, kakvi starci, takvo dijete, a odrasle ljude baš ne možeš preodgojit'...
Mislila sam na malu djecu kojoj još nije posve jasno zašto im s jedne strane tupimo da moraju govoriti istinu, a s druge im pokrivamo usta kad kažu susjedi da ima ima vrat kao krava i zašto se susjeda ljuti kad joj koža na vratu visi kao kravi.
Isti slučaj i s debelom curicom u vrtiću koja se je rasplakala jer joj je iskreno skresalo da je teretna, pa sad teta drži bukvicu, pa mama, a sve zbog jedne istine.

Poslije, kad su veći i usvajaju pravila pristojnosti koja nalažu da je nekad bolje šutjeti nego govoriti istinu te počnu shvaćati da riječi mogu povrijediti, druga je stvar i to je već zloba koja ne mora biti ni iskrena.

Ja sam svoje pokušavala učiti pristojnosti i da bude dobro sa svima, da ne ismijava one koji imaju neku manu, vjerujem da sam u tome barem donekle uspjela i da se nikome nije prejako rugala i zlostavljala ga, a opet ne bih stavila ruku u vatru da je uvijek bila suho zlato. Valjda bi mi se netko požalio.

Pouzdano znam da se zna braniti i žestoko reagira na nepravdu, prema sebi ili svojim prijateljima te da nikad nije, ni neće mučiti životinje.
plavuše i vjernice definitivno bolje prolaze u životu, njih drugi čupaju iz govana
(J. Blažić)
User avatar
uglib
Ancient
Posts: 501
Joined: 11 Sep 2006, 12:18

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by uglib »

Ire wrote:možda bi se iz ovog svega dala izvuć neka tema za LR :D
Kao stvoreno za horor. :zubo:
plavuše i vjernice definitivno bolje prolaze u životu, njih drugi čupaju iz govana
(J. Blažić)
User avatar
jbt
Mrgud
Posts: 889
Joined: 13 Jul 2005, 11:16
Location: Zg, Ri, Vž
Contact:

Re: živi užas i katastrofa

Unread post by jbt »

@Nazir
Cini se da imam talent.

@Hamurabi
Zanima te moj osobni stav? Pedofili trebaju dobiti vecu minimalnu kaznu, silovatelji trebaju dobiti vecu minimalnu kaznu,a ubojice trebaju dobiti najvecu minimalnu kaznu. Maksimalne kazne su prevelike. Jednom kad je kazna gotova, gotova je. Ljudi ne smiju ici u registre i popise, nisu stoka(osim popisa stanovnistva). Da mi netko ozlijedi najblize, ne bih bio uracunljiv i vrlo vjerojatno bih pocino zlodjelo. To su moji osobni stavovi.

@Uglib
TL;DR

@ostali
Pravda je nedostizan cilj. Jednom kad je netko mucio nekog na smrt, nema nista sto se moze uciniti toj osobi sto bi bilo jednako magnitudi njihovog zlocina. Je, mozemo fantazirati o paklu kojeg bismo im prisutili, al cinjenica je da imas jedan zivot i max kazna koju im mozemo dat je oduzimanje svih stvari i/ili njihovog zivota. Ali bez obzira na strahotu kazne koju mi izvrsimo na nekome, moramo se pomiriti sa cinjenicom da nema niceg sto drustvo moze uciniti pojedincu sto bi se usporedilo sa stetom koju pojedinac moze uciniti drustvu. To je igra koju ne mozemo dobiti. Ne samo to, nego je besmisleno. Uzrokovati bol sad, bez obzira na zaslugu, ne mice bol koju je vec netko uzrokovao. Osim ako nemamo vremeplov.

http://www.tportal.hr/modailjepota/page ... 23006.html

@Izitpajn
Nisam primjetio da se pjenim, al kad kazes da se pjenim, ajmo revijalno. Odjebi u troskoku. Eto, posto se pjenim, sad cu prestat.
Blood for the Blood God!!

engi
Post Reply