Grèki SF èasopis "Universe Pathways" traži autore

Obavijesti i diskusije o natječajima za pripovjetke, romane, slike, ilustracije, fotografije, stripove, filmove i slično.

Moderator: Ire

Forum rules
1. NASLOV - mole se svi koji će postati natječaje u ovom podforumu da u "Naslov" stave službeni naslov natječaja te za godišnje natječaje (dakle, one koji se ponavljaju svake godine - poput sferakonskog ili istrakonskog) u naslovu napišu i godinu za koju je taj natječaj objavljen.
2. POST - mole se forumaši da prenesu cijeli natječaj (kopi-pejstaju ili prepišu), a ne stave samo link. Također bi bilo dobro istaknuti datum do kada natječaj traje i adrese na koje se uratci šalju.
3. STARI NATJEČAJI - natječaji kojima je istekao rok trajanja i/ili koji su zaključeni, ostaju u ovom podforumu, ali su zaključani, dakle u njima se više ne može postati. Ukoliko netko ima neko pitanje u vezi starog natječaja, slobodan je otvoriti novi topik u za to adekvatnom podforumu.
4. POSTOVI KOJI NISU NATJEČAJI - u ovom će podforumu biti uklonjeni i preseljeni u adekvatne podforume.
Ire
Phd In Horribleness

Gr?ki SF ?asopis "Universe Pathways" traži autore

Unread post by Ire »

"Universe Pathways" is a Greek magazine specializing in Science-Fiction, fantasy, horror literature and art. This is the English version of it and, initially, will be published twice a year. The magazine will publish stories and artworks from Greek writers and artists but also from writers and artists from all over the world. We also accept music, paintings and comics as well as articles about cinema and modern Science.

Our magazine is open to everyone.

We wait for:
Short stories of horror, fantasy, sci-fi.
Poems of horror, fantasy, sci-fi.
Articles and essays about terror, fantasy and sci-fi literature and also about science and technology (physics, astrophysics, cosmology, etc).
Comics, fantasy art, digital fantasy art.
Reviews of books, music and cinema. Send us also your videos, your movies, your music and your digital art.

DEADLINES:
For the 4 issue of the Greek Version of the magazine 15 March
For the 2 Issue of the english version of the magazine 15 April
For the 5 issue of the Greek version of the magazine 1 June

E MAIL:
universepaths(at)yahoo.com
Instant Geek. Just Add Coffee.