Viktoria Faust
Moderator: Ire
@Dagi - pa kao sto i sam kazes, glavni problem je u tome sto se ne radi kak bog zapovjeda. mislim, gdje je onda smisao cijele price, kada ja za svoje novce dobivam "nepotpun proizvod"? zar svima njima ne bi bilo u interesu da naprave sto bolji posao? pa da s time nekako doprinose popularnosti odredenog pisca/urednika/cega vec.... mislim, ne moze se nista postici "fus" poslovima, to samo dovodi do toga da nikoga nije briga ni za sto, a ja mogu ispravljati tipfelere u nekoj knjizi koju platim i po 200kn (sto je inace preskupo, ako mene pitate - u madarskoj su knjige u pola cijene, i vjerujete, nema toliko gresaka kao u hrvatskim knjigama)
@Bubba Zanetti - pa ako autor ne zna sastavit neku normalnu recenicu, za kojeg vraga onda izdaje knjigu? mislim, citala sam vec stvari koje izgledaju kao da ih je napisao klinac iz osnovne skole, a objavljene su sa svom pompom... dok ima odlicnih rukopisa i ideja i pisaca koji trunu jer jednostavno nemaju sredstva/veze kako da objave svoje stvari....
@Bubba Zanetti - pa ako autor ne zna sastavit neku normalnu recenicu, za kojeg vraga onda izdaje knjigu? mislim, citala sam vec stvari koje izgledaju kao da ih je napisao klinac iz osnovne skole, a objavljene su sa svom pompom... dok ima odlicnih rukopisa i ideja i pisaca koji trunu jer jednostavno nemaju sredstva/veze kako da objave svoje stvari....
Stvarnost ne postoji - samo nas vlastiti red koji svemu namecemo
Pa, odgovorila si sama sebi. Pitanje pristupa: hoću li barem nastojati posao raditi na profesionalan način, ili ću ga odraditi kako bilo? Vodi računa da većinu ljudi u životu uopće ne zanima posao koji rade, odnosno da su slučajno dolutali u svoja zanimanja. Em su kvote na fakultetima bile prepunjene, pa si umjesto svahilija i teozofije upisao urdu i maloljetničku delikvenciju. Em je tržište rada bilo zasićeno strukom A (recimo, pletačima kapa s rukavima), ali su se silno tražili ljudi u struci B (švelje čipkastih dokoljenica bez prstiju). Em se na jednom radnom mjestu nije dalo raditi (tvornica otvorenih konzervi otišla u stečaj), a na drugom se tražilo ljude (za uzgoj kišnih glista)... I tako to ide.Vermilion wrote:@Dagi - pa kao sto i sam kazes, glavni problem je u tome sto se ne radi kak bog zapovjeda. mislim, gdje je onda smisao cijele price, kada ja za svoje novce dobivam "nepotpun proizvod"? zar svima njima ne bi bilo u interesu da naprave sto bolji posao? pa da s time nekako doprinose popularnosti odredenog pisca/urednika/cega vec.... mislim, ne moze se nista postici "fus" poslovima, to samo dovodi do toga da nikoga nije briga ni za sto, a ja mogu ispravljati tipfelere u nekoj knjizi koju platim i po 200kn (...)
I još: sjajna je stvar služiti se stranim jezicima, ako ni zbog čega, a onda radi dostupnosti literature!
Last edited by Dagi on 30 Jul 2007, 12:50, edited 1 time in total.
hm, pa mislim da je to s jedne strane zalosno... ljudi rade na pogresnim radnim mjestima, samo zbog para, a time opet ne postizu nista. to je totalno neambiciozno! i tako ispada da kamiondije postaju direktori tvrtki, a ljudi sa zavrsenim fakultetom nemaju posao, a ako ga i imaju, onda u nekoj desetoj struci za neke maltene minimalne pare. a ni ostatak nije bolji, sa srednjom strucnom. i tako se dobivaju ti "fus" rezultati, jer recimo sto geodet radi u banci, a ekonomist na pravljenju planova za gradnju kuca. jednostavno nema smisla.Dagi wrote: Pa, odgovorila si sama sebi. Pitanje pristupa: hoću li barem nastojati posao raditi na profesionalan način, ili ću ga odraditi kako bilo? Vodi računa da većinu ljudi u životu uopće ne zanima posao koji rade, odnosno da su slučajno dolutali u svoja zanimanja. Em su kvote na fakultetima bile prepunjene, pa si umjesto svahilija i teozofije upisao urdu i malolljetničku delikvenciju. Em je tržište rada bilo zasićeno strukom A (recimo, pletačima kapa s rukavima), ali su se silno tražili ljudi u struci B (švelje čipkastih dokoljenica bez prstiju). Em se na jednom radnom mjestu nije dalo raditi (tvornica otvorenih konzervi otišla u stečaj), a na drugom se tražilo ljude (za uzgoj kišnih glista)... I tako to ide.
I još: sjajna je stvar služiti se stranim jezicima, ako ni zbog čega, a onda radi dostupnosti literature!
sto se pak "stranih jezika" tice, madarski mi je materinji jezik XD
Stvarnost ne postoji - samo nas vlastiti red koji svemu namecemo
Pa, ponavljam, odgovorila si sama sebi. Trik je u tome da, ako već završiš u struci, odnosno zanimanju koje Ti je bilo nezamislivim, radiš taj posao kao da o njemu ovisi opstanak svijeta. Jasno, uvijek znaš da si tu gdje jesi jer elektra ne pita od kuda su novci za struju, a ni tete u marketu ne zanima čime ćeš platiti kiselo mlijeko i čips.
Nisu stvari tako crne. Robert Anson Heinlein je uvijek rado isticao da se pisanja znanstvene fantastike primio radi novaca. Možemo samo konstatirati da mu je dobro išlo.
Nisu stvari tako crne. Robert Anson Heinlein je uvijek rado isticao da se pisanja znanstvene fantastike primio radi novaca. Možemo samo konstatirati da mu je dobro išlo.
hm, ali kako god bilo, ni izglei nisu bas tako bajni....
kako god bilo, mislim da na koncu svi radimo za novce i zacakle nam se okice cim vidimo koju stotku ili neku povecu sumu.... ali ne kontam da li bi to stvarno trebalo biti TO...
btw, cini mi se da smo "malo" skrenuli s teme :P
kako god bilo, mislim da na koncu svi radimo za novce i zacakle nam se okice cim vidimo koju stotku ili neku povecu sumu.... ali ne kontam da li bi to stvarno trebalo biti TO...
btw, cini mi se da smo "malo" skrenuli s teme :P
Stvarnost ne postoji - samo nas vlastiti red koji svemu namecemo
činjenica. Ali je isto tako i činjenica da je Heinlein to radio u neko drugo doba. Kad se priče bitno bolje plaćalo, između ostaloga, a bilo je i puno više časopisa. I Vonnegut je dugo vremena živio od pisanja priča. Ali ni on do kraja života to više nije mogao...Dagi wrote:Robert Anson Heinlein je uvijek rado isticao da se pisanja znanstvene fantastike primio radi novaca. Možemo samo konstatirati da mu je dobro išlo.
Tempora mutantur... a moramo se et nos mutamur in illis.
I blame Hemingway. Of course, I blame Hemingway for a lot of things. Still working out how to pin global warming on him. (Snarkhunter)
[quote="Michael Swanwick u razgovoru za "Parsek""]Romani su najvažniji, zato što pišući romane možete zaraditi za život. Jako mi je važno zarađivati za život pišući, jer mi to ostavlja više vremena za pisanje. Moram reći kako osobito volim kratke priče. One su pećnica u kojemu se stvara sve novo u znanstvenoj fantastici. Stoga sam nastavio pisati priče, iako to zbilja nije profitabilno raditi. Jedne godine sam upriličio orgiju pisanja kratkih priča, i dovršavao sam priču svaka tri tjedna, kao urica, cijele godine. I sve su se prodale, naravno. Kada radite takvo što, to znači da svakih par dana dovršavate priču i šaljete je. Ili dobivate ugovor za časopis. Ili dobivate ček za priču. Ili dobivate špalte za priču, korigirate ih i šaljete natrag. Ili dobivate sam časopis. Svakih par dana nešto je u poštanskom sandučiću, govoreći da ste pisac - uspješan pisac! - i stvari idu dobro. Mislio sam kako je to sjajno. A onda sam prijavio porez i shvatio kako sam te godine izgubio tri tisuće dolara. Tada sam rekao sebi: "Vrijeme je napisati novi roman..."[/quote]
Eto, tako to nekako stoji vani...
Eto, tako to nekako stoji vani...
- Bubba Zanetti
- Pa'u 10. razine
- Posts: 428
- Joined: 09 Jul 2006, 12:42
We are vain and we are blindDagi wrote: Pročitati što se napisalo je ipak conditio sine qua non, i o tome se ne raspravlja, no profesionalnost u uvjetima pisanja iz entuzijazma se svodi na ono zadnje - pristojnost.
:uzdravlje:
I hate people when they're not polite.
Sajkokila, keskese.
:vrag: :vrag:
:uzdravlje:
Perhaps it's the result of an anxiety.
-
- The Q
- Posts: 1042
- Joined: 24 Nov 2004, 11:36
- Location: Zagreb
- Contact: