Vidocq
Moderator: TB
Forum rules
Zabranjeno je objavljivanje, slanje, razmjena i promoviranje filmskog sadržaja koji je zaštićen autorskim pravom, a dobavljen nelegalnim putem.
Zabranjeno je objavljivanje, slanje, razmjena i promoviranje filmskog sadržaja koji je zaštićen autorskim pravom, a dobavljen nelegalnim putem.
Vidocq
jeste li gledali Vidocqa sinoć ili prije?
ja sam uspjela zaspati pred kraj i propustiti rasplet.
-- spoiler --
samo sam se probudila i skužila da je Vidocq ipak živ (kako?!?) i da je ispod maske onaj novinar (WTF?!?!?!) .. neka mi netko ovo pojasni :?
ja sam uspjela zaspati pred kraj i propustiti rasplet.
-- spoiler --
samo sam se probudila i skužila da je Vidocq ipak živ (kako?!?) i da je ispod maske onaj novinar (WTF?!?!?!) .. neka mi netko ovo pojasni :?
Instant Geek. Just Add Coffee.
ufff ovo sam gledao jaaaako davno tako da ti nemogu pomoc sta se radnje tice. Moram priznat da me i nije toliko impresionirala radnja koliko nevjerojatna tehnika snimanja i boje. Hmmm zapravo mislim da je to jedan od onih filmova koji pri prvom gledanju imaju vise "wauuuu" ucinak a tek nakon par gledanja polovis ko koga i kako :scratch:
Sva sreca da sam ga snimio pa cu si/ti moc pojasnit kad ga pogledam par puta veceras.
Sva sreca da sam ga snimio pa cu si/ti moc pojasnit kad ga pogledam par puta veceras.
Gle, takav film ispadne kad se Francuzi krenu nadbijati s Holywoodom jedan na jedan. Vizualno impresivan, ali s konfuznim scenarijem u koji su nabijene najmanje tri priče. Nabrajam primjerično.
Grimizne rijeke: krene kao tjeskobni thriller, zabrije u horror, pa u buddy-buddy krimić (bolje: film policier) u kojemu Vincent Kassel premlati svakoga tko mu se ne svidi (WTF?), a tako nekako i završi.
Vučje bratstvo: povijesni hororac dug tri sata, s Irokezom koji izvodi kung fu (WTF?).
Vitezovi neba: konfuzna priča o neustrašivim pilotima Armee de l'Air. Imena promijenjena, gdje su Tanguy i Laverdure (WTF?)?
Grimizne rijeke 2: bitno suvisliji nastavak Grimiznih rijeka. Jedino što bih zbilja preporučio.
Vidocq: vizualno skoro najimpresivniji, ali s pričom koja je zbrkana do bola.
Da se razumijemo - izrijekom volim francuski film, i na njihovim B produkcijama u kinu Studentskog centra sam praktički odrastao, a da krimiće, prave films policiers, i ne spominjem. Još kad sam bio u srednjoj školi, dva su franscuska filma dosegla kultni status: 37,2 le Matin (u nas Betty Blue) i Veliko plavetnilo. Ranih devedesetih ispalili su još Nikitu i Les Visiteurs (tj. Daleke rođake), no to je uglavnom bilo to.
No, onda se Francuzima nešto dogodilo, i već petnaest godina ne vidjeh suvislog francuskog filma, s možebitnim iznimkama Vidocqa i Grimiznih rijeka 2. Spremam se pogledati Vučje carstvo, možda mi ono podigne moral - uostalom, čim je unutra Jean Reno, ne može to biti tako kataklizmično loše.
Grimizne rijeke: krene kao tjeskobni thriller, zabrije u horror, pa u buddy-buddy krimić (bolje: film policier) u kojemu Vincent Kassel premlati svakoga tko mu se ne svidi (WTF?), a tako nekako i završi.
Vučje bratstvo: povijesni hororac dug tri sata, s Irokezom koji izvodi kung fu (WTF?).
Vitezovi neba: konfuzna priča o neustrašivim pilotima Armee de l'Air. Imena promijenjena, gdje su Tanguy i Laverdure (WTF?)?
Grimizne rijeke 2: bitno suvisliji nastavak Grimiznih rijeka. Jedino što bih zbilja preporučio.
Vidocq: vizualno skoro najimpresivniji, ali s pričom koja je zbrkana do bola.
Da se razumijemo - izrijekom volim francuski film, i na njihovim B produkcijama u kinu Studentskog centra sam praktički odrastao, a da krimiće, prave films policiers, i ne spominjem. Još kad sam bio u srednjoj školi, dva su franscuska filma dosegla kultni status: 37,2 le Matin (u nas Betty Blue) i Veliko plavetnilo. Ranih devedesetih ispalili su još Nikitu i Les Visiteurs (tj. Daleke rođake), no to je uglavnom bilo to.
No, onda se Francuzima nešto dogodilo, i već petnaest godina ne vidjeh suvislog francuskog filma, s možebitnim iznimkama Vidocqa i Grimiznih rijeka 2. Spremam se pogledati Vučje carstvo, možda mi ono podigne moral - uostalom, čim je unutra Jean Reno, ne može to biti tako kataklizmično loše.
Last edited by Dagi on 02 Apr 2007, 10:34, edited 1 time in total.
- Belzebubbles
- Ancient
- Posts: 840
- Joined: 16 Feb 2007, 00:52
- Location: zgri
Imali su franceki dobrih fimova ali to je u zadnjim godinama sve slabije.Dagi wrote:No, onda se Francuzima nešto dogodilo, i već petnaest godina ne vidjeh suvislog francuskog filma, s možebitnim iznimkama Vidocqa i Grimiznih rijeka 2. Spremam se pogledati Vučje carstvo, možda mi ono podigne moral - uostalom, čim je unutra Jean Reno, ne može to biti tako kataklizmično loše.
Od starijih moj favorit Nikita, a od novijih Amelie i Gomez i Tavarez.
Vučje bratstvo se pokazalo kao teško razočaranje. Mene ubija najnoviji trend pozerstva u franc. filmovima. Glavni likovi se prave nekim okorjelim facama a na njima vidiš da su jarani.
Primjer je onaj indijanac u Vučjem bratstvu, kao neka faca, kao ima neke ful-kul poteze, i onda shvatiš da je kreten. Di su oni od Johna Wooa i pravih heroja u kineskom stilu!
Inače, najveći facer u svijetu filma je Clint Eastwood i to je neosporno! Dirty Harry, Dobar, loš i zao, da ne nabrajam dalje.
Inače večeras mi se nije dalo gledat Vidocqa pa sam ga snimio i do sada odgledao pola. Prva polovica šit, ne očekujem ništa bolje od druge.
Buuuu, ja sam čovjek za zrcalnim licem, ja ubijam munjom! Vau, to je stvarno novotarija u freak showu...
-
- Ancient
- Posts: 959
- Joined: 09 Apr 2004, 18:42
- Hamenaglar
- Ancient
- Posts: 813
- Joined: 25 Apr 2005, 20:05
- Contact:
- Mindphaser
- Hani
- Posts: 70
- Joined: 01 Dec 2006, 19:00
- Location: BiH
A sta su bili Delon i Belmondo, onomad, nego pozeri?! Nikad nisam gledao na "Vucje bratstvo" na takav nacin! Zapravo, to je prilicno nebitno, to ko je faca i koliko mu je dug! Taj film i Vidocq su jako dobri, pa me malo cudi ovakvo banalizovanje! A to da Francuzi, dosta cesto, znaju da snime sranje stoji. Sto ce reci da kvantitet radja kvalitet. I ako imaju novca (a imaju, k'o blata), ja nemam nikakvih zamjerki prema toj hiperprodukciji i novoj francuskoj kinematografiji, generalno!Belzebubbles wrote:Imali su franceki dobrih fimova ali to je u zadnjim godinama sve slabije.Dagi wrote:No, onda se Francuzima nešto dogodilo, i već petnaest godina ne vidjeh suvislog francuskog filma, s možebitnim iznimkama Vidocqa i Grimiznih rijeka 2. Spremam se pogledati Vučje carstvo, možda mi ono podigne moral - uostalom, čim je unutra Jean Reno, ne može to biti tako kataklizmično loše.
Od starijih moj favorit Nikita, a od novijih Amelie i Gomez i Tavarez.
Vučje bratstvo se pokazalo kao teško razočaranje. Mene ubija najnoviji trend pozerstva u franc. filmovima. Glavni likovi se prave nekim okorjelim facama a na njima vidiš da su jarani.
Primjer je onaj indijanac u Vučjem bratstvu, kao neka faca, kao ima neke ful-kul poteze, i onda shvatiš da je kreten. Di su oni od Johna Wooa i pravih heroja u kineskom stilu!
Inače, najveći facer u svijetu filma je Clint Eastwood i to je neosporno! Dirty Harry, Dobar, loš i zao, da ne nabrajam dalje.
Inače večeras mi se nije dalo gledat Vidocqa pa sam ga snimio i do sada odgledao pola. Prva polovica šit, ne očekujem ništa bolje od druge.
Buuuu, ja sam čovjek za zrcalnim licem, ja ubijam munjom! Vau, to je stvarno novotarija u freak showu...
-
- Ancient
- Posts: 959
- Joined: 09 Apr 2004, 18:42
Gledaj, generalno francuska komercijalna produkcija varira prema tome što koji režiser hoće. Kad rade neku fantastiku, onda općenito imaju tendenciju prema tri filma u jednom i to hoće biti problem, npr. Vučje bratstvo ili Arsene Lupin, da ne govorimo o Bluberryju, koji miješa vestern i fantaziju i uspijeva biti totalno nepregledan i dosadan do boli. (Tko hoće, da je u Zgb, poklonim mu DVD, bez zajebancije. Zagreb zato jer to nije zaslužilo da plaćam poštarinu.) Izuzetak je Bessonov Peti element, gdje se čovjek vizuelno otkačio i Bilalov Immortel, gdje imamo posla s čovjekovom specifičnom vizijom, preradom vlastitih stripova.Mindphaser wrote: A sta su bili Delon i Belmondo, onomad, nego pozeri?! Nikad nisam gledao na "Vucje bratstvo" na takav nacin! Zapravo, to je prilicno nebitno, to ko je faca i koliko mu je dug! Taj film i Vidocq su jako dobri, pa me malo cudi ovakvo banalizovanje! A to da Francuzi, dosta cesto, znaju da snime sranje stoji. Sto ce reci da kvantitet radja kvalitet. I ako imaju novca (a imaju, k'o blata), ja nemam nikakvih zamjerki prema toj hiperprodukciji i novoj francuskoj kinematografiji, generalno!
Kad rade poštene akciće, i jasno im je da rade akciće, onda znadu biti OK, primjerice Transporter serijal, ili Danny the Dog i Zmajev poljubac, po mom mišljenju dva najbolja filma koja je Jet Li snimio na zapadu, oba su Bessonova produkcija.
Kad rade vestern - komediju, poput Bandidas, onda neka te bog sačuva koji je to scenaristički i režijski paceraj.
Problem je i kad ekraniziraju stripove. Blueberry sam već spomenuo, ali ni Vitezovi neba nisu puno pregledniji, spašavaju ih akcijske scene s avionima, pa mi koji to volimo imamo na čemu sliniti. Nešto je suvisliji Michel Vaillian (ili tako nekako, o auto trkama), ali je glavna antagonistica blago rečeno infantilno smiješna i to ruši uvjerljivost filma.
A. Ziljak
- Belzebubbles
- Ancient
- Posts: 840
- Joined: 16 Feb 2007, 00:52
- Location: zgri
- Mindphaser
- Hani
- Posts: 70
- Joined: 01 Dec 2006, 19:00
- Location: BiH
Ti si sigurno ocekivao vise, pa si se zbog toga razocarao. Drugi put gledaj samo filmove sa losim kritikama!
Osnovna razlika izmedju Vidocqa i "300" (neko bi se zapitao da li i ima slicnosti ): oba filma su radjena po istinitom dogadjaju, odnosno motivima, ali... "300" ima komercijalniju pricu zato sto je taj dogadjaj vise poznat, takoreci dio opste kulture modernog covjeka, tako da je kontaminiranje price, pozivanjem na neki autonomni umjetnicki izraz autora (Miler) na tankom ledu (iako se, u principu, slazem s njim). To je dovelo do modernizacije price i da li slucajno ili namjerno do nepotrebne provokacije (grcko-perzijski sukob je znacajan po tome kao prvi sukob civilizacija); s druge strane, Vidocq moze da "iznjedri" zahvalniju i mastovitiju pricu, jer je sama njegova pojava dovoljno zaogrnuta velom misterije, da prosto mami da se o njoj ispredaju legende i dodaju fantasticni elemenati.
Osnovna razlika izmedju Vidocqa i "300" (neko bi se zapitao da li i ima slicnosti ): oba filma su radjena po istinitom dogadjaju, odnosno motivima, ali... "300" ima komercijalniju pricu zato sto je taj dogadjaj vise poznat, takoreci dio opste kulture modernog covjeka, tako da je kontaminiranje price, pozivanjem na neki autonomni umjetnicki izraz autora (Miler) na tankom ledu (iako se, u principu, slazem s njim). To je dovelo do modernizacije price i da li slucajno ili namjerno do nepotrebne provokacije (grcko-perzijski sukob je znacajan po tome kao prvi sukob civilizacija); s druge strane, Vidocq moze da "iznjedri" zahvalniju i mastovitiju pricu, jer je sama njegova pojava dovoljno zaogrnuta velom misterije, da prosto mami da se o njoj ispredaju legende i dodaju fantasticni elemenati.